GypsyRose

Taking the long way around

Helgen som gått...

Publicerad 2008-03-03 16:18:06 i

Efter en kanonbra dag i fredags, tog jag i lördags eftermiddag bussen till Falköping medan Mackan åkte till Mariestad för att fira Sörens Marie. Ett par timmar senare var det dags för god mat och ett glas vin tillsammans med mamma och systrar på Mingus, eftersom vi firade mammas "30+-dag", ;)

Gick senare iväg en sväng till Karin för att hälsa på tjejerna, snart åker ju Sarah och eleonor, och sen får man väl adrig mer se dem...;)
Efter en rätt lugn förfest hamnade jag på terrassen, hade sådär lagom kul, ingen vidare bra musik den där DJ:n hade, så det blev hemgång relativt tidigt, iallafall i mina mått mätt.

Hade tur som var så gott som nykter när jag gick hem, eftersom vi skulle upp tidigt och gratta mamma på söndagen. Annars hade det nog inte blivit en rolig söndag för mig...;)

Kikade även till Malles Carl-Fredrik, men skulle nog ha kommit senare, om jag skulle ha ertappat den/de personer som på nåt vis skrivit på framrutan, nåt som nu inte går bort. Dessutom hade min fina lapp till Malle försvunnit, en liten hälsning som fästes under vindrutetorkaren. Stackars Malle!
I höstas fick vi antennen avbruten på lilla Rötjut, när hon stod ensam en natt uppe i stan. Jag misstänker också att jag fått ena rutan på Lasse repad i vintras, det ser så ut... Ligister!!

Kommentarer

Postat av: Malle

Publicerad 2008-03-04 00:42:01

Ja, ligister!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela