GypsyRose

Taking the long way around

Åhå, så fin...

Publicerad 2008-03-05 14:28:30 i

Tadaa! Tänkte presentera min nya favvokille (besides Baby, såklart...;) Marcus har introducerat mig för superNatural, en serie heelt i min smak. Lite läskigt, lite otäckt, bra effekter (stundtals) men famför allt snygga skådisar!! Och mitt hjärta har smält för Jensen Ackles, killen som började sin karriär hos "Våra bästa år"...hm, varför känns det som om alla går den vägen? Haha...

I serien har denne manliga man manliga kläder, manlig bil och manlig musiksmak, bara en massa gammal hårdrock dundrar ut genom högtalarna på den läckert svarta gamla bilen.
Tanka hem och kolla på nu!!
Nu kommer massa bilder på min nya kääärlek.;)


Och vilka läppar killen har...


image517

image518

image519

image521 image522

image523

Kommentarer

Postat av: Malle

Publicerad 2008-03-06 00:40:16

Vore väl synd och skam att säga att han är hutlöst ful, sååå det tänker jag inte göra. Däremot kan jag inte placera honom i våra bästa år.. Hm..

Postat av: Michelle

Publicerad 2008-03-06 13:30:05

Malle: Nej, jag kan inte direkt säga såhär på stubben att jag sett honom i den serien, men sen är jag iofs inte det största faaanet av den serien...Men ack, så vacker man!

Postat av: Jolin

Publicerad 2008-03-07 14:47:20

Han spelade Samanthas brorsa Eric Brady precis när Nicole kom in i serien. Då var hon dessutom en ängel btw. Supernaiv.
Iaf: Det var runt...98-00 som Jensen var med i DOL. Han är född 1:a mars 78 i Dallas (!), spelar gitarr och är hobbyfotograf.
Jepp. Ajm a nörd. IMDB är bra te mycket.

Postat av: Mitjellen

Publicerad 2008-03-07 15:47:54

Jolin: Åhå, underbar fakta för mina ögon!Ja, räknade ut att han är ganska precis 7 år äldre än mig, men åldern har väl aldrig hindrat nån förut?Han står definitivt med på min Lista!(Alltså, listan med snygga hunks som man får ligga lite med om tycke nu skulle uppstå, för att citera Malin Strandberg) Även Deppen finns med här, naturligtvis!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela