GypsyRose

Taking the long way around

Midsommar à la London!

Publicerad 2008-06-20 09:52:38 i

Glad midsommar, kära läsare!

Det är midsommaraftons förmiddag, jag sitter på kontoret och ska arbeta några timmar innan jag och Johanna slutar vid lunch, och då tar bussen upp till London för att möta upp L, som kommer hem från jobbet. Då blir det midsommarfest på ett eller annat sätt!;)
Men innan dess ska vi försöka hitta fina blomsterkransar i London, och lite shopping har ju ingen dött av;)
Konversation på jobbet nyss;
- Ja, men vi måste ju bara hitta fina kransar att ha på skallen. Jag vill ha krans. (Jag)
- Jag med, men det kanske räcker med en banan? (Johanna, som lade sin frukostbanan på skallen och såg allmänt spexig ut)

Och ja, varför inte? Blir ju en annorlunda midsommarkrans om inte annat...;)


Lovar att återkomma med bilder från vårt firande.

Imorgon tar jag tuben bort till Victoria Station, och möter upp mamma, systrar och Marcus som kommer med bussen från flygplatsen runt lunchtid. Underbart! Det blir buss ner till Portsmouth för ett par dagars hängande. Mys, jag längtar efter dem!

Och en så himla glad nyhet som gör mig alldeles varm i hela kroppen. Vecka 28 kommer min sötaste Bloody Määäry och hälsar på, vilken surprise!;)

Nu önskar jag er alla en underbart vacker midsommar, min favoritdag på hela året (Förutom julafton då naturligtvis).

Kommentarer

Postat av: Jayjay

Publicerad 2008-06-23 10:06:15

GLAD MIDSOMMAR! Hoppas den var lika najs för er som för mej!! :D kraaaaaaaaaaams

Postat av: Mikaelruth

Publicerad 2009-06-30 09:12:36

Keep up these useful pieces.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela