GypsyRose

Taking the long way around

Heja Sverige!

Publicerad 2008-06-11 00:42:54 i

Ikväll har jag suttit på en lokal, supermysig pub tillsammans med J, T och S och hejjat fram Sverige till vinst. Mådde finfint med en Strongbow i handen och med lite boll på tv. Underbart att se våra svenska män, som ibland liksom gör mål utan att det riktigt var meningen. Lovely!

Annars har det inte hänt så mycket sen sist, imorrn bitti vinkar vi hejdå till söta B, som efter 11 stronga månader på Hester Road tackar för sig och återvänder till Spanien. Trist, tycker vi såklart...

Det lutar nog åt att jag o J sticker till London på midsommarafton, och firar i nån park med andra partyglada svenskar. FÖrhoppningsvis får vi med oss L, som nyss lämnat Hester Road för andra äventyr och ny lya i London.
Dessutom ska jag ändå vara i London på midsommardagen, för då kommer min finaste mamma, söstaste systrar och underbaraste sambo på visit.
Och får jag inte fira midsommar som jag brukar, med min Klan, sambo och andra vänner, då vill jag åtminstone fira med andra svenskar, som fattar vad det handlar om!

Fler bilder kommer när Internet funkar här igen.

Cheers!

Kommentarer

Postat av: Ewe

Publicerad 2008-06-11 17:31:14

ja midsommar får ni ju inte glöma!så du såg alltså matchen??men ingen chipp mer?va ska vi då kolla på?hare goo

Postat av: A-L

Publicerad 2008-06-11 19:57:16

Gaaah, vi kommer sakna dig på midsommar bejby!! Puss!

Postat av: Sandra

Publicerad 2008-06-12 13:48:02

Hello! Kul att få lite besök! Men satan vilken match alltså! Jag toook laddar inför lör - skojar inte! heja sverige gul o blå Hm.. måste lära mig ngn ny ramsa snart. Ha de så bra babe! Kram!

Postat av: Mary

Publicerad 2008-06-12 19:37:40

Åh sweet michelle! Var ett tag sen jag gluttade i din blogg och jag sitter hemma hos mor och far och gapskrattar åt dina roliga inlägg. Dom börja undra vad det var jag höll på med. Skönt att läsa att du mår bra och vad kul att du får besök på midsommaren! fira får vi göra tillsammans kanske nästa år =) Själva har vi blivit bjudan till hockeys stuga tillsammans med en massa andra härliga människor. Om du inte minns så har du vart där en midsommar oxå för LÄNGE sedan.. =) Snart är veckan slut för min del, jobbar i fkp imorrn, sen när jag slutat är det grillfest hos Emma och Per och sen på lördag bär det av till Sthlm för att gå på Where the Action is! Åh saknar dej min lilla goding att hitta på en massa bus med! Stor kram på dej från Sweet Mari. OBS, jag har skaffat mej internet hemma nu, kopplar in det ikväll =)

Postat av: lil' sis

Publicerad 2008-06-13 14:22:47

jag kan allt tänka mig att de däringa engelska människorna inte fattar alls vad midsommar handlar om, de kan ju ingenting!



och snartsnartsnart kommer vi och hälsar på, vilket ska bli HIMLA TREVLIGT. ;)



Tjolahopp, nu ska jag iväg och ha sommarlov :D:D:D

FÖR DET HAR JAG NU!!!



pussel!

Postat av: Miss J

Publicerad 2008-06-15 23:14:37

Haha underbart kort!!! Imorn återvänder jag till Hester med ny datasladd och telefon! Såååå underbart...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela