GypsyRose

Taking the long way around

Anh´s farewellparty

Publicerad 2008-06-16 20:10:37 i



 Och så här snygga var jag och Enriqo då. Men bättre kan vi...




Scheeexy....;)




Lite Charlies Angels hinns alltid med...;)


Himla trevlig kväll, först stoooor kinamatsbuffé med inte mindre än 60 rätter, sen puben med en del av kollektivet. Hävde Jäääger Med tjejerna "för att smälta maten", tvingade en skotte att säga "Frrrreeeeedom" ungefär 100 gånger så att vi alla kunde säga att "Ja haha, det låter ju precis som Braveheart, haha ha!", alla utom Ivonne, som tyckte han lät som en full tysk som inte kunde prata engelska... Ehh...?;)
Fick höra att jag var hemskt söt i håret och med slips, och även ett par knäböjande gavs mig eftersom jag jobbat på så bra under dagen. Tack Jasmine och Simon, ni är för söta!;)
S fick även ett nyp i rumpan, och vi blev suuura tillsammans...fyyyy!
Flippade ur lite ihop med ovan nämnda sen, spex! Lärde även S att när man vill va´ ball i Sverige, så säger vi "tjeeeena Räkan!" (Vilket vi absolut inte gör, men jaja, vi kan väl börja?)

      

Kommentarer

Postat av: lina

Publicerad 2008-06-16 22:36:15

sikka sölta kort hörre du!!Ser ut att trivas:)

Postat av: Mari

Publicerad 2008-06-16 22:47:59

Hej hej hej! Nu i kvell har jag kopplat upp mej te enternätt, tänk dej hemma hos mäj själv =) Har du fått ljusare hår? Eller är jag helt ute å åker? Pöss!

Postat av: mamma

Publicerad 2008-06-16 22:55:01

Du ser ut att trivas tycker jag o det är ju bra det för att det är ju gott att må bra Puzzen.

Postat av: michelle

Publicerad 2008-06-17 00:37:30

Mari: Ja, jag tror att mitt hår har bleknat lite lätt i solen, har ju inte gjort något alls med det på länge. Tänkte låta det växa och sen gå till Anna Kusin o Frissa i höst.



Mamma: Ja, jag trivs, Men snart kommer ju ni och då kommer jag trivas ännu bättre!Puss!

Postat av: Jayjay

Publicerad 2008-06-17 12:56:54

Han verkar ju superskön den där E! Ni ser ut att ha d jättebra! Glad midsommar!! Puss & Kramis

Postat av: Mari

Publicerad 2008-06-17 21:41:54

Åh söta rara! Vad glad jag blev i dag när jag kollade i min brevlåda,

jag har skickat ett mail till din hotmail (mikaela[email protected]) rätt va?. Svara så snart du kan! Viktiga grejjer =) Pusssss!

Postat av: Michelle

Publicerad 2008-06-18 00:50:07

Åh, märy. det är nästan rätt. Min mailadress är mikaela[email protected]. Prova med den istället!;) visst är det roligt att få brev?;) Puss!

Postat av: michellen igen

Publicerad 2008-06-18 01:01:10

nä men va fasen, vad sker?Jaja, det verkar som om du har rätt adress, det ska vara en underline mellan namnen, men den försvann när det publicerades. Well, ska kolla mailen o se om jag fått nåt kuuuligt!;)Pyss igen!

Postat av: Malle

Publicerad 2008-06-18 16:06:28

Hehe, lustigt det där med hur man föreställer sig saker. Jag trodde snarare att Enriqo skulle se ut ungefär som grabben med 'the jokes on'-tishan, fast kanske lite mer gay. Nu blev det lite fel i hjärnverket hehe :)

Postat av: A-L

Publicerad 2008-06-18 17:16:34

Haha, hej min söstaste sur-Michelle i skitlandet! =D Man får vara lite pms-ig ibland, annars tror ju folk att man är jublande glad hela tiden..och det går inte =) Hoppas du får en finfin midsommar med familj och Makkan. Kommer de och hälsar på i kollektivet? Ja, midsommar blir lite splittrat, men som jag sa till Malin, spelar ingen roll så länge alla blir friska. Så vi tar det senare i sommar. Så det blir nog lite umgås med svärföräldrar och sen till mapa. Saknar dig min finaste, ta hand om dig så hörs vi snart!! Puss!!

Postat av: Ammelie

Publicerad 2008-06-19 18:52:29

Är ju tyvärr inte så aktiv på det här interanätet längre. Men alltid lika kul att få läsa och se hur det går för dig. Men jag bearbeta en hel bibel varje gång jag loggar in. Inge tont i detta alltså, för jag gillar vekrligen att läsa vad du har för dig. Vill passa på att önska dig en glad midsommar, och be om din adress igen så jag kan svara på ditt brev. puss och kram ses på stan

Postat av: Raymondseline

Publicerad 2009-06-30 10:19:18

Hi, how did you have the time to update you web site if you are so busy as your picture in your home page ? Good luck for your interesting links pages.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela