GypsyRose

Taking the long way around

Världens bästa söndag

Publicerad 2008-07-20 13:14:02 i

...Som det är varje söndag nu för tiden. En hel dag då jag bara kan slappa och sova ut. Naturligtvis har jag varit vaken sen 8.30, men vägrat kliva ur sängen förrän 11.30...Fått några minuters sömn här och där, men inget sammanhängande. Planerna för helgen ändrades när sweet Annikki ville följa med på sightseeing, och vem kan neka denna tyska flicka? :) Sagt och gjort, igår förmiddag traskade vi ner till tågstationen för att ta tåget till Bath, men eftersom biljetten var dyyyyr (31 pund, vad är detta??), och gubben i biljettluckan envisades med att inte vilja ge oss rabatt, satte vi oss på tåget till Brighton istället.

Mer om resan kommer i kväll, men nu är jag allt för söndagslat för att skriva mer. Det blir Häxorna från Eastwick och lite slapp i sängen. Kanske en islatte på Starbucks sen med de som är hemma, jag älskar ställets stora sköna fåtöljer man bara kan försvinna i.

Ha en skön söndag allihopa, och läs uppdateringen senare! 

Kommentarer

Postat av: Jolin

Publicerad 2008-07-20 13:48:44

Det regnar här i vi kanske ska åka o fiska lite. Men innan ska jag göra min man lika fin som jag gjorde med ena balkongen igår.

Det är en mycket soft söndag med andra ord. Det ska bli kul att läsa om din helg sen. Det här med gaybrölloppet låter ju onekligen som en kulig bravad. Har du tagit kort på husen i Brighton?

Jag känner mig väldigt punktig idag. Igår kände jag mig väldigt utropsteckning. konstiga dagar man har.

Götta dig så läses vi sen! KRam!

Postat av: J igen

Publicerad 2008-07-20 13:50:05

Du! Prova Dharma o Greg. Första avsnittet är jättebra.

Postat av: Mia-T

Publicerad 2008-07-20 14:46:11

Jaa.. varför, varför?!! Finns inte starbucks i Sverige? När du kommer ner hit till Götelaborg, någon gång i framtiden, kan vi inte öppna ett sånt ställe då? Ett i en bokhandel, där folk kan få sitta och läsa böcker de funderar på att köpa och dricka jättegott kaffe och bara vara i lugnet för en stund. Så var det i staterna, och det blev jag kär i.



Ja osså... hmm.. vad var det jag skulle skriva nuråååå... Jooo!

När du kommer hem ska vi gå till "Prickig katt" som är en helt ljuvlig butik för såna som oss. Mjao!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela