GypsyRose

Taking the long way around

Tack alla söta fina rara!

Publicerad 2008-07-28 15:45:11 i

Tack tack tack för alla fina brev och små paket jag har fått den senaste tiden!

Jolene: skivan är underbar och i love the körsbärsörhängen,
Mari: Ditt USB kom fram, och jag blev så glad!Det kommer skeppandes tillbaka till dig strax, laddat med fler bilder.
Malle: Så fint rosa brev med mycket vackert kort från en fest hos Harrysson, mys!
AL: Underbart brev med Klanbild!!
Mamma Mia: Åh, så fina ord. Jag blir helt rörd och saknar dig ännu mer! Svar kommer naturligtvis snart!
Ames: GoooosAmes, världens finaste brev med update hemifrån!
Mammaoco: Tack finaste för Älgkortet!;)
Mormor: Som skriver att hon saknar mig, jag saknar henne också!
Farmor: Som är så nyfiken på hur livet i UK är!;)
Malin S: Sötaste, jag blir så glad av dina ord, och små teckningar!
Baby: Ditt överraskningsbrev är fortfarande ute i världen och snurrar, trots att det snart är 1 månad sen du skickade. Hoppas det inte innehåller nåt med expiry date, då kommer det lukta snusk när det kommer fram, efter sina världsomseglingar!;)

Ja, som ni förstår så känner jag att jag inte är särskilt bortglömd där hemma, och dessutom är resten av The Hester Family MICHE avundsjuka på alla som saknar mig hemma i Sverige. De har ju som bekant inga kompisar eller mammor alls, vad det verkar som. ;O

Nu ska jag plugga in Läpptonerna igen och återgå till jobbet på det överhettade kontoret, där vi snart ligger i små högar av värme...
Update från en tokrolig helg fylld av RävGängbråk, 90-talsdans och australiensare som vill bjuda ut mig, kommer ikväll. Tror jag.

Puss!
 

Kommentarer

Postat av: Jolene

Publicerad 2008-07-28 21:21:26

O välbekomme. Det är så rolit att du tycker om det :-) Lanska kommer det snart något som jag vet att du gillar ännu mer...? Kanske en smaskig läckerbit att hänga på väggen? ( Mackan får tyvärr inte plats i kuvääär. Vi har testat utan några goda resultat alls faktiskt. :-/ )

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela