GypsyRose

Taking the long way around

LillChefen på semester

Publicerad 2008-07-24 16:10:19 i

...Och DÄR gick startskottet för vår svenske managers semester!:) Klockan 15.00 engelsk tid stampade han iväg utan att riktigt säga hejdå till mig och J. Om inte följande konversation räknas som ett kärvänligt adjö, vill säga. ;)

"Stockholmare är inte kloka i huvudet. jag HATAR Stockholmare" - Johannas standardkommentar så fort hon kommer åt
" Ni är de absolut SÄMSTA praktikanterna på hela företaget. Jag ville bara säga det innan jag åker" - Mattias
"Mattias, du älskar oss. Måste jag påminna dig om det hela tiden?" - Jag.
" Just det, kom ihåg att du ville ha oss som husdjur nyss" - Johanna


Ungefär så här låter det varje dag på vårt kontor. Vi gillar Mattias när han inte är så jädrans Stockholmig som han är oftast. Men på fredagarna har han med sig kakor ibland. Då är vi vänner. Ett tag. ;)
Vi berättade även att vi ska ha en fest imorrn för att fira att han gått på semester och håller sig borta från UK i 3 veckor. Jag vet inte om han blev rörd eller ledsen. ;)

Kommentarer

Postat av: Mel

Publicerad 2008-07-24 23:51:55

Hehehe, jag tycker också om personer när de ger mig kakor ;) Ja, visst är jag en exellent modebloggare?! Hihi! Nu ska jag se på mer bögserier på 5:an, så skojjit! PUSS!

Postat av: Rating Agentur

Publicerad 2009-04-28 14:06:51

I found all information to be intriguing and motivational. It was meant for me to find this website without even having any intention of looking for subjects in this area.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela