GypsyRose

Taking the long way around

Ingen mer uppdatering ikväll

Publicerad 2008-07-20 23:43:55 i

Eftersom jag är dödens trött efter en söndag då jag mest gjort...ingenting. Underbart!;)
Har iallafall haft en übertrevlig söndagskväll på utegården, med Annikkis goooda mat, en flaska vin, alldeles för mycket cigaretter och trevlig gemenskap med ungefär hälften av kollektivet.
Den där utlovade uppdateringen kommer, men kanske imorrn kväll, när jag är alldeles för uttråkad för att hitta på nåt annat...;)

"...Och imorgon är det måndag igen..."/Lars Demian slår huvudet på spiken, en underbar sång som alltid får mig lite lätt vemooodig.


Ja, det är måndag imorrn. Och det bästa med måndagar är allt skvaller man får höra om vad folk har hittat på under helgen...Och med vem...;)




Note to myself; Stop think in english when Im having a hangover. Det blir så jobbigt då. Måste prata mer svenska med andra ord.

Kommentarer

Postat av: Arelinnea

Publicerad 2010-04-06 11:12:32

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela