GypsyRose

Taking the long way around

Grattis, världen!

Publicerad 2008-07-11 13:25:12 i

Eller ja, iallafall halva min klass som har fyllt år med jämna mellanrum. GRATTIS GRATTIS GRATTIS till veckans födelsedagsbarn Anna, Helena och Jessica. Hoppas ni alla fått fiiina födelsedagar, var ni än har befunnit er.

Fredag. Dåligt med lunch idag. Tur att jag o J har infört traditionen att vår svenske Manager ska ha med sig kakor varje fredag, så vi har nåt att knapra på.

Snart är det Londontime! (Drömde inatt att jag hamnade på en efterfest och somnade, och när jag vaknade var det "bara" 5 timmar kvar tills jag skulle möta upp Mari, och av nån anledning skulle jag aldrig hinna det...;)


Cheers, ni där hemma!

Kommentarer

Postat av: Miss J

Publicerad 2008-07-12 16:15:53

hoppas ni har det bra i london trots trångboende och irriterande små lilla my kopior. Tro det eller ej, men jag har det JÄTTEBRA i Portsmouth... :P Ikväll ska vi till broadwalk och ta en drink. Jag plus en ;)

Postat av: Jayjay

Publicerad 2008-07-14 12:44:36

Tack tack för gratulationen!!! Hoppas du har/hade det bra i London.. Sj firade ja med stor kryssning o massa dans o spa :D Det var najs! Ha d underbart o hälsa J! Kraaaam

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela