GypsyRose

Taking the long way around

Som en oväntad studiedag...

Publicerad 2008-12-17 11:24:58 i

...Blev den här onsdagen. Igår sade chefen Sussie att "Mikaela, du kan lika gärna stanna hemma imorrn. Ni har jobbat på så bra hittills". Både bra och dåligt. Skönt med ledighet, men mindre klirr i kassan, vilken balansgång va? Man ska med andra ord inte vara så himla effektiv som jag är! Men konstigt då när jag suttit i skolbänken hela hösten och inte fått vara kreativ med händerna, endast med hjärnan!

Så idag har jag sovit ut, länge länge. Nu ska jag fortsätta med min dagens to-do. Kolla själva;

* Upp till banken, fixa med lån
* Ringa ICA i Lidköping ang. ett paket på villovägar, få dem att släppa ifrån sig det till Lillerskog, utan att jag är med. HINNER inte åka till Lisch innan jul, så är det bara!
* Hämta ut fler julklappar  stan
* Leta praktikplats
* Plugga (1 fråga till ska vara klar)
* Maila folk ang. nyåret i Sälen
* Fixa en Traderavinst. (Japp, jag har vunnit SVINCOOLA WayFares med "vanligt" glas i, äkta nördbrillor med andra ord.

Ikväll ska jag till Fru Carlson och kika på Bonde söker fru/man ;)

Cheeerios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela