GypsyRose

Taking the long way around

Kommentarer

Postat av: H

Publicerad 2008-12-21 11:55:33

Ååh vad julfint du har det!! Och så mycket SNÖ!! I am jellous! Här får vi njuta med 3.5 minusgrad och lite fläckvis frost.. Where the fuck is the white christmas som dom lovar i alla sånger..???

Ha nu en riktigt härlig JUL!!! Kram Kram!!!

Postat av: Jayjay

Publicerad 2008-12-21 15:03:41

Ohhh Lisch har minsann ingen snö.. :( Har brevet kommit till dej? Sände det i tors em.. Puss på dej o go' jul! I will call u näre närmar sig dagen D! Så får vi smida lite planer ;)

Postat av: Malle

Publicerad 2008-12-21 23:45:35

Ett sånt gedigget julklappsberg! Fast har ni verkligen så mycket snö på Sten Sture Street nu? ;P

MEN! Jag hade mina förhoppningar på dig därmed filmen Michelle, haha. Den är ju snoooorbra! Fast jag har inte sett de där 28 dagar senare, veckor senare-filmerna. Jag har inte riktigt uppfattat vart den här festen är nånstans? Fast jag är mer eller mindre uppbokad på spelomys hemma hos mapa. En förkylning är i antågande och jag är inte så supersugen på varken alkohol eller utgång så jag ligger lågt :) Låter festligt med dans på borden dock, trilla inte ner bara som du gjorde i Bulgarien HAHAHA kom på det nu :) Puss!

Postat av: Malle

Publicerad 2008-12-21 23:46:31

Jag vet inte vad det är för en gedig get jag pratar om, jag är förkyld så jag kanske menade redig get. Fast egentligen så skulle det vara gediget. GEDIGET julklappsberg!

Postat av: Maria, left at home!

Publicerad 2008-12-22 18:00:30

God jul och gott nytt år på New Zeeland!

Tack för fina kortet!

Världens bästa avslutning var det, massor av skratt och tårar, härligt och ganska sorgligt!

Men vi ses världens goaste Mikaela!

Hälsa N.Z och Keorna

Tusen hundra kramar,Maria

Postat av: Jolene

Publicerad 2008-12-23 22:08:54

Goding!

Jag skippar firandet här och kommer till er den saken är ju klar! ;-)

Nu måste vi fika för snart är du inte kvar här. Men jag lovar att krysta fram honom innan du åker till varmare breddgrader iaf. :-D ( nytt namn igen! Elliot. Vi håller oss till det har vi bestämt nu.)

Jag har en hjulklapp här till dig. En liten grejj med så fin. Det bara skriker Mitjäll om den.

God jul finaste!



Postat av: Anonym

Publicerad 2008-12-24 12:13:28

hej! hoppas allt e bra!! ville bara saga god jul!! p & k

Postat av: Marie D

Publicerad 2008-12-24 23:35:18

God Jul!

Hoppas du har haft en mysig dag!

kram M

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela