GypsyRose

Taking the long way around

Jädrans otur!

Publicerad 2008-12-02 12:56:20 i

Fuck this, jag har över en natt blivit PISSförkyld, hostar som en gammal tant och har ont i nacken med mera.
FY faaaan säger jag bara! Är på ett nedrans humör på grund av detta, samt att det är en massa strul med att ta sig hem. Gah! Jäääävla Londontuben att inte gå dygnet runt, skittåg till Stansted som inte heller går dygnet runt.
Va?! Vilken skit!
Nu kommer jag få sova på den där skitflygplatsen, och bli ÄNNU sjukare.

Och sen måste jag packa ihop alla mina grejjer som jag spridit över hela Annikkis rum.
Nä, nu vill jag mest av allt bara vara hemma i Gabbys och mitt rum, med en kopp té i handen, nerkrupen och omstoppad i den gosiga sängen.
Jag fattar inte, det slår ALDRIG fel, jag blir JÄMT förkyld när jag är utomlands. WTF???

Jäkla små dragiga hus i UK, det är fan pisskallt överallt. Jag vill hem.


Så, nu är jag klar. För den här gången.

Kommentarer

Postat av: Mari

Publicerad 2008-12-02 16:55:14

Söta Michellen, det är aldrig kul med förkylning om det är till någon tröst så blir man förkyld utan att åka utomlands. Jag snörvlar, hostar och snorar så att tanterna på stan vänder sig om och tittar sådär ogillande på mig. Hör av dig när du är hemma så kanske vi hinner ta ena julefika =)

Puss å kram på dej lipsilen =P

Postat av: lil' sis

Publicerad 2008-12-02 21:17:53

usch, det låter ju inte alls bra :( kom hit så jag får ta hand om dig!

Postat av: lil' sis

Publicerad 2008-12-02 21:18:40

usch, det låter ju inte alls bra :( kom hem så jag får ta hand om dig!

Postat av: A-L

Publicerad 2008-12-02 21:29:58

Inte konstigt att man blir sjuk i detdäringa englandet. De har ju svinkallt överallt! De kan ju inte isolera alls =D Verkar som du haft en bra resa bejby, men det är ju alltid skönt att komma HEEM. Hem och bädda ner dig, så hörs och ses vi snart! Kram!

Postat av: Jolene

Publicerad 2008-12-02 22:47:24

England är bara elände det har jag ju sagt hela tiden. ;-) Det är hemma man ska va. ;-)

Har en pisskväll som toppen av en bra dag. Knasigt va?

Nu ligger det iaf snö på marken och inte bara äcklig modd. Jag hoppas att du får komma hem till det som syns genom våra fönster nu för det är JÄTTEFINT här! KRam bästigaste donnan!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela