GypsyRose

Taking the long way around

Vänsterhäntas dag!

Publicerad 2008-08-13 15:21:33 i

Tjo flöjt! Idag är det de vänsterhäntas dag, grymt bra dag med andra ord!
Här på Golden Moments har jag och J haft ett par höjda ögonbryn över att vi båda blivit välsignade med detta. Holländske Ryan utbrast senast när jag skulle skriva under ett papper, " Oh my, you are a leftie!". ;) Jag svarade med att "Yeah, and J as well, u know..." ;)


Minns back in the days, på media där var och var annan kotte var vänsterhänt. J läser nu på aftonbladet.se att vi, denna utvalda skara, endast består av 10 % av mänskligheten och har en ökad risk för att utveckla ett par extra personaliteter...Spännande!;)


Så, GRATTIS ALLA VÄNSTERHÄNTA!! Vi är grymt bra!

Kommentarer

Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Publicerad 2008-08-13 15:29:30

Haha finns de en hel dag för vänsterhänta(?) Det var mer än vad jag visste.

Postat av: Miss J

Publicerad 2008-08-13 19:11:16

Tjo flöjt för oss! hoppar strax ner till dig! PÖSS

Postat av: Mia

Publicerad 2008-08-14 03:17:45

Ja det kunde vi välan anat. Olle är ju vänsterhänt.



Han satt förresten i våras, uppe på klätterställningen på baksidan av Tassbo, med benen i kors och huvudet tungt vilande i ena handen... sådär coolt som bara Olle kan... och utbrast: - Mamma. Jag är tankemannen.

- Jaså, sa jag, är du tankemannen?

- Jaa, jag tänker så himla mycket. Sa han.

- Ja, jag vet nog inget barn som tänker så mycket som du gör, sa jag och log lite åt honom.

Då slog han ut med båda händerna i en stor gest och sa

- Neej, och jag HAAAR så många minnen.

Postat av: Malle

Publicerad 2008-08-14 10:04:54

Haha, vilken härlig kille, Tankemannen! :)

Postat av: Olavmarlene

Publicerad 2009-03-19 08:07:42

I really liked your website. Thank you very much! Its a great website!very interesting and informative.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela