GypsyRose

Taking the long way around

Stimmerier!

Publicerad 2008-08-07 17:05:43 i

När J glider iväg på flotta käääärlekssemestrar i Braaaajton blir det jag som får sköta rodret, på båda håll. Men mig gör det inget. Det innebär att när LillChefen som kommer tillbaka från semestern på måndag, gnäller över att alla mina uppgifter som inte är klara, då kan jag säga att nääädu LillChefen, jag hade så mycket att göra med J:s stuff, så jag hann liksom inte. Vattentätt.

Idag har det varit massor att göra, tusen samtal och naturligtvis en pratglad Thijs bredvid. Suuuuck.;)
Men han hade med sig kakor idag,så det var helt OK.
Enda kravet på att jag skulle få kakor, var att jag skulle berätta för J, som ju inte är här. ;)

Ikväll drar vi en eller tre cocktails för Fabio, som flyttar tillbaka till Italy imorrn.


Idag fick vi för övrigt våra biljetter till matchen på söndag. Hur vi kommer upp till London är dock ett senare problem. Jag är pank, men allt ordnar sig. Det vill bara till lite vilja och tur. Så det så.

Kommentarer

Postat av: Mslle

Publicerad 2008-08-07 20:48:16

Jaaaaaaaa :) Vad kul! Jag hade det lite på känn, men var inte alls säker! Spexigt! Ja, vi får ta och inhandla lite Fy!Spray tror jag, så vi har det snabbt till hands när de börjar pilla lite extra vasst på skinnsoffan och fåtöljen, sånt får man ju faktiskt inte göra mot matte och husse! :) Men bra att farmor använder det, då är det en plus-röst till, går aldrig få för många! :)

Postat av: Mia

Publicerad 2008-08-07 22:16:48

Sjukt kul att gå på fotboll i London... för det var väl det ni skulle? Jag vill också!!!

Postat av: A-L

Publicerad 2008-08-08 07:00:07

Åhh, bejby!! Jag blev så glad att jag nästan fällde en tår eller två igår när jag hörde ditt meddelande på telefonen där jag satt på bio-toaletten. Sen blev jag ledsen, eftersom jag missat min prata-med-michelle-chans =( Jag var på den genialiskt bra Batman-filmen. Vi har ju ingen framförhållning, och den filmen är ju fullbokad typ hela tiiiden, så vi fick se den mitt på dagen, mycket märkligt. Oj, nu måste jag rusa, ska till stockholm med Emelie idag, och tåget går snart. Så det blir till att kila. Jag hoppas allt är bra med dig mitt hjärta. Verkar som det händer jättemycket runt dig, det är så spännande att följa i bloggen. Då känns det som man är med på ett litet hörn =D Ta hand om dig, saknar dig! Massa kramar! Ps. Tunisien var lovley förresten, hur skönt som helst. Precis vad min utarbetade kropp behövde =)

Postat av: Mikaildaniela

Publicerad 2010-04-23 07:16:22

Wow Pete, what an amazing new site you have now; great therapy and loads to contemplate. Thanks for building my new art/design site - can not wait to see the end result.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela