GypsyRose

Taking the long way around

Kaffe, Cash och klurerier

Publicerad 2008-08-06 15:22:14 i

Det är växelväder i UK idag, iallafall i Portsmouth. Pratade med min mamma och mormor förut (grattis mormor, 80 outstanding år idag!!) och de meddelade mig glatt att det var en fin dag hemma i Falköping med omnejd.

Det är en lugn dag på kontoret, inte ens italienarna hörs särskilt mycket ;)

Fick sms av min sambo nyss, som meddelade att han sagt upp vår lya i Lidköping nu, det kändes bra. Kanske blir det Lisch igen, sen när vi är klara med världen. Vem vet?

Har iallafall lovat att den här bloggen ska hållas uppdaterad under mina resor ut i världen, så alla ni bekanta och obekanta människor kan följa med mig! ;)

Nu blir det kaffe, mer Johnny Cash och djupdyk i våra leverantörers kontrakt.

Wish me luck, ladies and gentlemen!

Kommentarer

Postat av: Mari

Publicerad 2008-08-06 19:16:03

Hej kompis! Tack för brevet och den vita korven som kom tillbaka idag med brevbäraren =) Haha, kan inte sluta le åt alla dessa roliga kort som du skickat med =) . Åhhh så nu har ni sagt upp lägenheten? Men har Marcus bestämt sig för LA? Och när börjar han då? Är iaf jätteglad för er skull att ni ger er ut på nya äventyr. I morrn drar jag och min man till Kretaland för lite sol och bad och en väl förtjänad semester, det har verkligen varit pest att jobba hela sommaren när det vart så fint väder. Ha det så bra i Englandet tills vi hörs igen! Kram på dej!

Postat av: Mari

Publicerad 2008-08-06 19:17:43

Hej kompis! Tack för brevet och den vita korven som kom tillbaka idag med brevbäraren =) Haha, kan inte sluta le åt alla dessa roliga kort som du skickat med =) . Åhhh så nu har ni sagt upp lägenheten? Men har Marcus bestämt sig för LA? Och när börjar han då? Är iaf jätteglad för er skull att ni ger er ut på nya äventyr. I morrn drar jag och min man till Kretaland för lite sol och bad och en väl förtjänad semester, det har verkligen varit pest att jobba hela sommaren när det vart så fint väder. Ha det så bra i Englandet tills vi hörs igen! Kram på dej!

Postat av: Malle

Publicerad 2008-08-06 19:31:40

Hallooo! Finns det lite lägenhet kvar till de veckor du ska spendera hemma innan Nya Zeelandet eller ska du husera hemma med la familia då? Och samma frågor som Mari, när börjar Mackan i skolan och sånt om han ska börja där? lalala :) Puss!

Postat av: Malle

Publicerad 2008-08-06 19:37:34

Gunsan tackar och niger! :) Det ska nog gå fint, de verkar trivas väldigt bra med varann alla tre, dock gillar Tage Gunsans svans lite väääl, han har aldrig sett en sån smal råttsvans förr och bara måste bita lite varje gång de möts. Vi kommenterade visst våra inlägg om vartannat, så här fick jag svaren på en gång :) Prima! Hoppas du får bo någonstans där i december då! :) Hihi! Puss!

Postat av: Mia

Publicerad 2008-08-06 20:10:42

Tack för brevet finaste vän! Det var helt klart dagens höjdpunkt. kramar om på distans

Postat av: Malle

Publicerad 2008-08-07 11:10:23

Oj, dagens filmgåta... Jag får erkänna att trots att det är en lätt en så vet jag inte riktigt, men det låter lite som Rudolf? Fast jag har säkert fel, hahahah!

Postat av: Malle

Publicerad 2008-08-07 11:10:57

Hahaha, jaa jag skrattar också åt kreatören Michelle, det måste vart en vacker syn :) Och nej, tänker inte för allt smör i Småland äta sånadär botten-insekter. Usch. Puss kram och puss! :)

Postat av: Marie D

Publicerad 2008-08-07 11:55:17

Blir det LA för den del med??

hur länge till var det du ska vara kvar i england?

kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela