GypsyRose

Taking the long way around

Jag, J och sisådär 84,806 personer till...

Publicerad 2008-08-11 10:48:00 i

...Hade sökt sig till enorma Wembley igår för att se matchen mellan Manchester United och Portsmouth. Helt otroligt, att en arena kan rymma så SJUKT mycket folk. Det var en helt otrolig upplevelse, som jag är glad att jag fick vara med om. Nu gick det ju inte riktigt som vi önskat för vårt kära Pompey, trots att jag och J kämpade på tillsammans med den blå klacken. En japan bredvid J hade nog hamnat en aning fel, en röd bland alla blå. Inte bra...:)

Igår förmiddag plockades en mycket trött Mikaela upp på Hester av J, D och hans bror J. På med pilotbrillorna, och skruva upp volymen på Guns n Roses, sen iväg till älskade London. Hann inte träffa Ludde och Enrico, som var på jakt efter en husnyckel London runt, och jag somnade sött i Thijs bil hem.

Det har varit en minst sagt fullspäckad helg, det har inte blivit många timmars sömn. Men jag har haft roligt. Och jag säger det igen, det här är den bästa sommaren i mitt liv, och för tillfället undrar jag hur jag ska klara att flytta tillbaka till Sverige. Det snurrar på fort nu, och jag misstänker att både jag och J kommer att krasha när vi kommer hem. Jag har så mycket att göra och fundera på, att jag knappt hinner äta. Och det märks på vågen.

Kommentarer

Postat av: A-L

Publicerad 2008-08-11 12:16:19

Heej darling! Åhh, så mycket skoj och bus! Det är så roligt att följa på bloggen, så man får vara med lite grann på dina äventyr =D Saknar dig så mycket, så vill helst du ska komma hem nu. Men jag är såklart glad att ni trivs så bra. Det kommer säkert ta ett tag att landa efter detta, men jag hoppas inte det blir någon kraschlanding =) Det här kommer du leva på länge! Jag hoppas du verkligen njuter av den sista tiden nu, mer äventyr kommer, det kan jag lova! Nu måste jag ta tag i livet lite, packa upp en resväska eller två. Tusen kramar, ta hand om dig!!

Postat av: A-L

Publicerad 2008-08-11 22:19:28

Skickar en stooor virituell (heter det så månntro?) A-L-kram till dig i Englandet. Hoppas den kommer fram och inte blåser bort på vägen. Saknar dig också!

Postat av: Henningagnes

Publicerad 2009-05-21 09:22:11

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela