GypsyRose

Taking the long way around

Hon, den där...Underbara människa!

Publicerad 2008-08-29 15:18:45 i

Det trillade in ett mail imorses, som jag läste nu på lunchen. Åh. En av mina närmaste vänner hade plitat ner en rad långa, viktiga meningar. Den här kvinnan är helt otrolig. Jag kan sitta i ett helt annat land, och hon kan ÄNDÅ på nåt vänster riktigt lukta sig till precis hur det står till med mig inombords. Jag fattar inte hur hon gör. Ärligt. Måste vara mammainstinkterna.
Det där mailet värmde så, och gjorde att jag blev alldeles tårögd här på kontoret, mitt på blanka dagen, under lunchrusningen (alla!mot den enda micron!SPRING!!).

Det känns så bra att höra att någon älskar mig. (Fast till min mammas försvar måste jag nämna att hon säger det till mig också. Ofta.)
Åh. Det är vid sådana här tillfällen man inser hur viktiga ens vänner är för en. De där själarna man möter, som smälter samman på ett så finurligt sätt med ens egen själ, ens tankar och funderingar. Det måste ju bara vara uppgjort sen innan, va?

Jag ska svara på hennes mail. Men det gör jag senare, när jag sitter ensam på mitt rum, och får lite svängrum. Åh, vad jag ska svara henne.

Tack!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-08-29 15:25:22

Hejsan :)





Vill du få gratis presentkort från H&M, Gina eller JC? Då tycker jag att du ska skynda dig att klicka på denna länken:



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=803



och bli medlem på gratiskläder. Helt GRATIS och väldigt lätt :D

Postat av: Mia

Publicerad 2008-08-29 16:08:52

Tack själv finaste vän!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela