GypsyRose

Taking the long way around

Hester Toga Party 2008

Publicerad 2008-08-02 18:23:38 i

Bilderna får tala för sig själva. Det var världens bästa kväll helt enkelt. Har precis kommit hem från köpcentrumet Gunwharf där jag, J och Mr Dutch (!) tog en vanilla islatte med tillbehör för att gå igenom gårdagens händelser. Skvaller tar upp mycket av vår tid här minsann.
Sedan blir det filmtitt (länge sen jag sågLove song for bobby long nu, så den får det bli) och ikväll går vi ut och dansar igen. Imorgon blir det nog sightseeing och tripp till nåt slott i närheten. Me likiii!
Visste ni förresten att det finns ett mycket användbart uttryck som heter Fjällfull?;)
Sen kan vi också tipsa, om man inte har ett togatygstycke av svepa runt sin kropp, går det mesta bra. Igår användes bland annat duschskynken, flaggor och fårplädar från IKEA. Goooood shit!;)



         

   

Kommentarer

Postat av: Miss J

Publicerad 2008-08-02 19:12:40

ååååh längtar redan tillbaka!!! jag hoppar strax ner och hämtar korten. faaaaaaan ja e så förkyld att det inte är sant... jag kurerar mig med film och pizza ikväll och satsar på windsor (eller hur det nu stavas) imorn! Köss häj!

Postat av: Mari

Publicerad 2008-08-02 22:30:27

HAHA! Verkar som bästa festen!! Ni är ju skit snygga allihopa, fårskinnet var ju verkligen en sketabra idé. (Å fasen vad du fixat te höret snöggt oxå!) Nu äntligen har jag påbörjat min efterlängtade semester, de kommande två veckorna ska jag nu bara njuta av. På torsdagen bär det även av till Greklandet för lite sol och bad. Det är alltid lika roligt att spana in din blogg Michelle och se vad du hittar på för busigt =) KEEP UP THE GOOD WORK! pöss på rejj!

Postat av: Malle

Publicerad 2008-08-03 20:28:54

Hahaha, snyggt med duschdraperiet där tyckte jag! :) Pyss!

Postat av: Mel

Publicerad 2008-08-04 14:18:46

Fan vad nice! Hoppas ni hade lika kul som det såg ut att vara! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela