GypsyRose

Taking the long way around

Fina Kristina

Publicerad 2008-08-09 20:12:12 i



Igår var vi ute på One Eyed Dog, för att välkomna den nya tyskan och få henne att inte fly fältet i panik efter att hon sett Hester Road. Hon var halvvägs ute genom dörren igår innan J använde sin kvinnliga list och haffade henne. Och än har hon inte åkt hem. "Jag ger henne 3 dar", sa J vist. Vi får se.

Iallafall, det blev tokdans, och spanska Kristina, en övervintrad hippie och en störtskön människa över lag, har av nån anledning fått för sig att jag är lika förälskad i Mr JD och Mr JW som hon. Så helt plötsligt stod jag där med en 6:a whiskey i handen. Vad göra? ;)

Festen fortsatte på Kristinas rum, där hon och jag kapsade whiskey och lyssnade på 70-talsrock. Hennes rum är fyllt av rockpryttlar, Alice Cooper speciellt. Jag fick världens finaste present, eftersom hon vet att jag älskar Pulp Fiction. När Kristina somnat över sin laptop, tod jag mina skor i handen och trippade in till mitt hus, där fransmännen fortfarande stod i köket och snackade.

Idag när jag kom hem låg min present på min säng, och i hade Kristina lagt kapsylen vi använde till whiskeydrickat igår. Sötnos!Jag gillar henne skarpt!:)

Kommentarer

Postat av: Meli

Publicerad 2008-08-09 20:14:53

Hihi, låter som en härlig kväll för Michellen! Hoppas lördagen bjuder på detsamma, kramis!

Postat av: lil 'sis

Publicerad 2008-08-10 00:57:56

jädrans vilken het present hörrö!

Postat av: Volvo Cars

Publicerad 2010-10-20 11:37:06

This page is very informative and interesting although often sad and upsetting.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela