GypsyRose

Taking the long way around

Det kom ett vykort...

Publicerad 2008-08-27 20:12:17 i

Idag när kollektivet trillade in genom dörren efter jobbet, låg ett vykort på mattan. Till mig såklart. Vi har lärt oss här nu, att kommer det post är det till 80 % till mig. Lovely!;) Den här gången var det finaste Määäry som tänkt på sin Michelle när hon och kärleken glidit runt på kärlekssemester i Kreeeeklandet. I sann Mari-anda, innehöll vykortet mycket naken hud och ett och annat skämt...;) TAck sötnos, jag blev jätteklaaad!

Dagen har varit bra, vår nya svensk har kommit nu, och Patrik som svensken heter, ska nog göra susen för den svenska marknaden. Han funkar fint med oss och ville inte alls vända i dörren när han kom till Hester första gången i söndags, där folk låg bakis i högar och trallade runt.

Ikväll blir det  kanske en cocktail på nåt ställe, och sen jobb torsdag fredag.

Kommentarer

Postat av: Määääry

Publicerad 2008-08-28 20:54:46

Varsågod daaarling! Det var det bästa av alla kort jag kunde hitta

(och som lixom fattas på din vägg) Visst blir man sugen på vindruvor när man ser det? hehe. Kram på dej!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela