GypsyRose

Taking the long way around

Bildupdate

Publicerad 2008-08-09 19:54:00 i

Det har blivit lite dåligt med bilder det senaste, därför kör jag nu en bildupdate. Det är lördag kväll, vi har precis landat hemma efter en dag på Isle of Wight, jag har slängt in en tvätt och tänt ljus. Nu ska vi kolla på lite SATC innan vi korkar upp vinet, drar på oss de nya high heelsen och ger oss ut i den Portsmouthiska lördagsnatten. Ikväll är det girls night out.

Fick för mig att jag skulle till London ikväll och träffa söta Ludde, men han får vänta på mig och J tills imorrn. Då ses vi!




En del av Hester Family ute i torsdags, för vår Fabio (i mitten) flyttade hem till Italien. Nej, Michael tar inte på mitt ass, och nej, jag har ingen aning om vem killen längst till vänster är. Men glad verkar han ju onekligen. ;)



Jag och Jessica i taxin till Gunwharf, Fabios avskedsfest




The Italian market dricker cocktails på Walkabout, där golven är så klibbiga av alkohol att det är svårt att dansa. Jag kallar det en utmärkt utmaning! ;)



Såhär snygga var vi när vi skulle ut och käka och svänga de lurviga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela