GypsyRose

Taking the long way around

På riktigt.

Publicerad 2008-04-17 23:19:29 i

Precis NU fick jag den allra första, äkta kittel-i-magen-känslan när jag kom på att jag o J faktiskt, på riktigt, flyttar till Portsmouth snart.
Bara några futtiga dagar kvar, det är allt. Sedan är det adios amigos för en stund...Shiiit.

Pratade med de blivande resekamraterna idag också om Nya Zeeland, tydligen är det väl mest jag som är blödig när det pratas om att åka innan jul...Hallå, vad hände med julkänslan?....Helena?;)
Ni som känner vet ju vilken julidiot jag är...;)

Men biljetterna börjar bli dyra, snart är det dags att boka...Oh.

Får nog gå och sova, det blir för mycket det här...;)

I helgen kommer min mamma o systrar, vi ska hitta på bus hela helgen, och bland annat åka ut till M:s 40 (jaaa, dom är verkligen 40 stycken!!!) lammbebisar och gooosa med dom. (Så mycket de vill gosa med oss, vilket inte alls är troligt att de överhuvudtaget vill)


Det blir iallafall J som får ta hand om mig i sommar...

Kommentarer

Postat av: Malle

Publicerad 2008-04-18 01:38:14

Haha, men när ska ni åka då? Du blrjar ju liksom fira jul i oktober, ungefär samtidigt som Osten börjar, så du hinner kanske med en hel del ändå? ;P När åker du till Påååårtsmaottsss?

Postat av: Johanna

Publicerad 2008-04-18 08:10:31

haha vi kommer jaga lammen och fåren kommer jaga oss på lördag! :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela