GypsyRose

Taking the long way around

Och jag och Hanna ska hoppa i sängarna....Så det så.

Publicerad 2007-05-18 23:59:56 i

Snaaaaart är det äntligen Pingst!! Som jag har längtat. Då styr jag och det absolut äldsta kompisgänget kosan mot Jönköping. I Lasse Berghagen bär det iväg tidigt på förmiddagen, först till A6 där vi spenderar lönen som vi då precis fått, sedan en lunch med det sedvanliga skvallret. ( Ja, ni som inte vet hur vi är, det är som en ren hönsgård när vi träffas)

Nästa hållplats är Grand Hotell där vi ska spendera natten. Jag och Hanna har redan paxat att bo ihop ( Precis som om vi vore på läger med klassen all over again ;). Sedan ska det dushas, rakas ben, pudra, locka hår, fästa lösnaglar- och lösögonfransar, spraya parfym och bara ha så roligt man kan ha när fem tjejer förfestar och gör sig iordning tillsammans på ett hotellrum.

Sedan tar vi taxi till stans bästa restaurang för att sedan dansa oss vidare mot Huset där vi ska spendera resten av natten.

Ändhållplats blir ( förhoppningsvis...Hanna?;) våra hotellsängar där jag och Hanna ska avrunda med att hoppa sönder dem...;)

Och vad passar bättre dagen efter, än en rejäl hotellfrukost?? Så ni förstår att jag längtar! Nästa gång får mamma Marie följa med, men det får bli när lille Rasmus blivit lite större.


Imorrn vankas det grillfest hos Ames workingbuddy Tomas. Tror att det blir skoj. Jag behöver klä upp mig och lägga lite färg i ansiktet. Kvällen har nämligen spenderats hemma hos mamma o pappa, där jag degat i soffan mest hela kvällen och funderat på hur länge sen det egentligen var, som jag senast var ute. Kom iofs sedan på att det ju var förra helgen, men ändå...;)

Nu mina kära käsare, bjuder jag er en god natt! ;)

Kommentarer

Postat av: Malle

Publicerad 2007-05-19 00:14:36

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeej vad dumt!!!
Vi som fixat och donat ikväll..
Aja. Hm, undrar vad det är för spännande saker du ska tala om! Är du med barn? Är du man=? Ska du gifta dig? Har du köpt nya sockar???

Postat av: Malle

Publicerad 2007-05-19 13:00:31

Spännande. Jag har köpt mig lite hårfärg dagen till ära, såg så dassig ut ihop med min nya topp. Hehe. Ses i afton då!

Postat av: A-L

Publicerad 2007-05-19 13:54:32

Åhhh, så skoj!! Hoppa lite i sängen åt mig med, det får man när man bor på hotell. Hoppas vi ses ikväll bejby, ska försöka få mina hotellgäster i säng tidigt =) Annars hörs vi, puss puss.

Postat av: A-L

Publicerad 2007-05-19 13:55:35

Vad fasen, nu misstänkte datorn att jag var spam så jag fick fylla i värsta koden när jag skulle skicka mitt inlägg. SKANDAL! Jag, spam?

Postat av: Marie&Rasmus

Publicerad 2007-05-21 13:57:19

hoppas ni får det JÄTTE kul i jpg nästa helg;)

Postat av: Ames

Publicerad 2007-05-22 10:19:50

typiskt att allt ska hända på samma helg. Men vi ses väl på onsdag kompiis? Jag ska kolla lägenhet idag. Jag har grymt höga förväntningar så jag tror att det kommer bli fiasko alltihopa :S

Postat av: A-L

Publicerad 2007-05-23 08:15:33

Leka idag? Det måste vi, behöver andra saker att tänka på än min rackarns redovisning. Ha en bra dag på jobbet idag. Hörs sen bejby, lööv!

Postat av: Vetlediana

Publicerad 2008-11-25 11:17:32

Hello, I found you at Altavista. You have wealth of information on your site and a nice design. Greetings from Germany

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela