GypsyRose

Taking the long way around

Bildkavalkad!

Publicerad 2007-05-07 10:09:05 i

Hej kära ( och numera x antal färre, lyckligtvis) läsare. Ber om ursäkt för att bloggen har varit död ett tag, men som en klok man sa en gång; Man får inte vara så engagerad i att uppdatera sin blogg att man glömmer att leva. Var nog Fader Forah alternativt Einstein som kläckte de visa orden. ;)

Det har hänt mycket sen sist. Jag har firat Valborg, varit i götet, tatuerat mig, glatt mig åt AL:s och Tomas lägenhetslycka och grillat med världens bästa Malin och Carlsson, som kan behöva lite extra omtanke och kramar just nu.

Emelie har fyllt hela 21 år ( grattis i efterskott, igen, tjejen!), vi har börjat få struktur på midsommar ( eller??) och jag har hoppat studsmatta med Egon, Olle och hunden Pasha.

Jag har känt doften av nyklippt gräs för första gången denna sommar, jag har varit på KY-intervju och tackat nej till några. Jag har en praktikant jag försöker uppfostra och däremellan har jag skvallrat med Ewe, Hanna, Sandra och Anna.

Så ni ser, det är inte konstigt att bloggen har fått stå tillbaka. Men här kommer en efterlängtad (?) bildkavalkad från mitt liv den senaste månaden.


Enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela