GypsyRose

Taking the long way around

Morr...

Publicerad 2007-03-22 11:44:21 i

Idag är jag så arg så jag kokar. Småtjejer ska passa sig hemskt noga med vad de säger, och vad de gör. Annars kan det gå illa, det lovar jag er.
Jag riktigt känner hur adrenalinet pumpar runt i kroppen. Och kanske ska man inte skriva nåt här, för då kanske ni anmäler mig också.

Men jag är bra mycket smartare än er, mig får ni i så fall aldrig fast.

Summerat är det bra tragiskt med stackars punktrash-wannabe´s, men inte ens jag kan ha överseende med något sådant här. Så passa er jävligt noga...

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2007-03-22 12:50:58

Shiiiit! Nu är jag nyfiken!

Postat av: A-L

Publicerad 2007-03-23 10:36:24

Vad har hänt? tell me!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela