GypsyRose

Taking the long way around

Kommentarer

Postat av: A-L

Publicerad 2007-03-13 19:22:30

Oh, Michelle, du är vääärldens sötaste!!! Härligt med massa bilder på bloggen, I like! Hoppas du hade skoj i lördags vännen, jag...ja, vad säger man, det var fullt ös hihi =) Så jäkla skoj! Kan du leka imorgon kväll? Puss

Postat av: Malleballe

Publicerad 2007-03-13 21:28:10

DU är utmanad av MIG! Kolla in min blogg och se vad det betyder!

Postat av: Jolene

Publicerad 2007-03-13 21:59:46

Hej! Nu först var jag inne på min blogg och såg ditt inlägg. Jag är tydligen inte så bra på att blogga... ;-) Men det är bra för då kan ju paranteser o så kolla hur det e osv.

Hur hittade du min förresten?

Hur är det då?

Btw så såg jag han Ronnie Sandalen ( kommer inte ihåg efternmnt.) på 4:an häromdagen. Jag trodde att han var en gammal gubbe!

Postat av: Jolene

Publicerad 2007-03-13 22:22:46

How do i get the pictures showing? *GAHHH*

Postat av: Albert

Publicerad 2009-12-21 14:29:03

Hi! Your website is really interesting! I like it!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela