GypsyRose

Taking the long way around

Marsväder...

Publicerad 2007-03-19 14:17:52 i

...Säger min mamma att det är. Snön som virvlar runt som om vi fortfarande var kvar i januari, och tio minuter senare är det strålande sol som tillåter en liten stund i solväggen intill garaget där snödropparna kämpar för att hålla sig vid liv detta märkliga väder till trots.

Det är alltså bäst att hålla sig inne, jag vill inte bli överraskad igen av ett snöoväder. Idag är inga jobb inbokade i kalendern, så det blir till att arbeta från redaktionen. Inte mig emot. Jag trivs med att sitta här inne.

Helgen blev inte så vit som jag, Ames o Malle hade planerat och önskat. Kameran lämnade jag hemma, men besök gärna Malle för en titt på vad vi gjorde i lördags.

Både ikväll och imorrn ska jag ut till fröken Strandberg och herr Carlsson i Tiarp. Ikväll blir det mys med god MalinMat ;), och imorrn vankas det plastparty. Kanske ska köpa mig en burk och därmed plocka vuxenpoäng?
Ska även försöka hinna träffa klanen samt Ewe-Hanna-gänget. Vill också gärna träffa Marie och bebisen, kanske kan man slå ihop allt till en jätteträff? Vore kul. ;)

Gårdagen spenderades i sängen, hos mamma o pappa och avslutningsvis framför en film tillsammans med Marcus, Elin och David. Myssöndag!

Kommentarer

Postat av: A-L

Publicerad 2007-03-19 20:03:48

Ja, vädret har verkligen fått fnatt. Idag snöade det horisontellt i Jönköping, för det blåste så mycket. Uscha! Det låter som du haft en bra helg bejby. De svider i mitt armna klanhjärta att jag missade lördagens bravader. Leka på torsdag? Då har jag gjort tentan och är glad igen...Puss!

Postat av: Ammelie

Publicerad 2007-03-20 10:01:09

sweeet.. Fast det inte blev så vitt som vi trodde så hade jag väldigt trevligt tillsammans med mina klanmedlemmar. Det får gärna hända igen :)
Vi hörs bruden.. peace

Postat av: A-L

Publicerad 2007-03-20 14:35:30

Hihi, jag vet, har fortfarande inte återhämtat mig från chocken...vet inte vad det är för släkt min karl har egentligen, galet! Ha en bra dag bejby i soooolen, puss

Postat av: Marie

Publicerad 2007-04-02 22:04:16

det är bara att höra av dig om du finner tid o lust att ses någon dag=)

Postat av: Marie

Publicerad 2007-04-02 22:12:00

det är bara att höra av dig om du finner tid o lust att ses någon dag=)

Postat av: Marie

Publicerad 2007-04-02 22:55:13

det är bara att höra av dig om du finner tid o lust att ses någon dag=)

Postat av: Patrikrebekka

Publicerad 2008-12-15 18:43:28

Nice site... Very cool design! Useful information. Go on! Good Site

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela