GypsyRose

Taking the long way around

Check out Michelle´s new ride!

Publicerad 2007-07-03 11:32:18 i

Check out Michelle´s new ride!

Jag kunde inte låta bli. Igår köpte jag den här pärlan och cyklade nöjt hem från affären. Kan lova att jag fick mycket blickar och leenden vägen hem, en kille tillochmed ropade efter mig "vilken fräck hoj!!".

Tackar tackar, jag vet. I och för sig är det ett projekt att trampa runt på min nya bejby som faktiskt är en Chopper (!!!), men vad gör det när man ser ut som värsta coola Bikerwannabe-bruden? ;)

Pappa tycker jag är knäpp men rolig, och var tvungen att cykla runt och visa alla grannarna på gatan. Dom brukar göra så, på den här gatan. Äntligen fick han bräcka Conrads high-tech.-åkgräsklippare!;)

So long, folks!

Kommentarer

Postat av: Mari

Publicerad 2007-07-03 11:45:51

Sketa ball! Fattas bara nu att du drar på dig skinnstället och sen är du nästan som en riktig biker =)

Postat av: Marie&Rasmus

Publicerad 2007-07-03 12:44:27

vilken tuff cyckel!!!!
kram

Postat av: malle

Publicerad 2007-07-03 12:53:17

hahaha. sicken hoj! kollade på en sån för ett par år sen men den här ser chopprigare ut. får man inte ont i armarna..? :D

Postat av: A-L

Publicerad 2007-07-03 13:04:32

Hahah, det var det coolaste jag sett! Michelle blir tuffast i stan när du glider runt på den. Var inhandlade du denna pärla? Låter som det blev ett väldans lyckat kalas, vad skoj! Vad skoj för Mackan att Larsonn tittade förbi, visste han att det vankades kalas? Eller var det bara en slump att han kom just då? Hihi, låter helmysigt iallafall, trädgårdsfester är det bästa som finns.
Låter som du haft en bra helg vännen, trots lite stimm? Vill höra mer om dessa kattisbebisar, blev jätteavundsjuk. Vi har ju också pratat om att skaffa katt, men jag vet inte om den skulle trivas i götet...Bra att skaffa två, då blir dom ju aldrig ensamma. Väntar med spänning på update om detta =)
Hoppas allt är bra annars. Ska försöka åka hem en sväng nästa vecka och hälsa på familjen, hoppas vi kan leka då? På onsdag eller så..ska kolla upp när jag är ledig. Tills dess, ta hand om dig och Mackan. All my lööööv to yååå!

Postat av: Emliin

Publicerad 2007-07-03 16:11:20

Hihihi, Michelle kommer ut o cykla varje daag! :D

Postat av: Ammelie

Publicerad 2007-07-03 16:21:25

shit va frän. Vem behöver hästkrafter när man har benmuskler. Cykelsemester nästa. :D

Postat av: ewe

Publicerad 2007-07-03 21:26:06

hahahah o du säger att ja köper saker.... hahah tuff men ska du ha den när ni ska på cykel semester?hahahhaha

Postat av: stina

Publicerad 2007-07-03 21:26:36

haha tvi vale sicken freeesching =) är allt en liten (om inte stor) gnutta avundsjuk! men ac så snögger du kommer va när du glider omkring på den där farkosten, ursäkta, choppern!! =)

Postat av: Jolene

Publicerad 2007-07-03 23:09:22

Ja e avis! måste få provåka på pärlan!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela