GypsyRose

Taking the long way around

"Vad är det för en daaaag?...."

Publicerad 2007-02-16 10:18:40 i

Jo, det ska jag tala om för er. Det är Michelles födelsedag! 22 gamla år (Med endast 8 år kvar till 30 nu) fyller jag idag, och imorses väcktes jag av en vackert dukad frukostbricka och en skönsjungande (?) sambo som mitt i födelsedagssången fick hjärnsläpp, glömde texten och började humhum-sjunga istället.
Sweetie...=)

Egentligen hade jag legat vaken en stund, eftersom det inte gick så himla snabbt för Marcus att fixa frukosten, och telefonen gick varm efter alla grattis-SMS. Tack kära vänner för det!

Ikväll kommer min familj och Marcus mamma hem till oss för att äta en massa gott (om vi inte bränner vid maten) och ge mig en massa paket!!=)

Gals n Pals; Vi ses imorrn. Då äre feeeest!


Kommentarer

Postat av: Malle

Publicerad 2007-02-16 17:17:06

Hahahahhahaha! MalleBalle Sweetieskalle, vad rart! =)
Ja, klart vi fotar dig när du är som snyggast, det är dom bilderna som är bäst =)

GRATTIS igen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela