GypsyRose

Taking the long way around

Överraskningsfesten!

Publicerad 2007-08-16 16:32:16 i

Herregud, jag har haft så mycket att göra det sista att jag inte ens har uppdaterat er med bilder från Marcus stora överraskningsfest när han fyllde 25. Hur kunde jag missa det? Kan det ha varit det du saknat, Ames?
Här kommer iallafall en bildkavalkad från kvällen den 21 juli, när så gott som alla Marcus vänner och en massa annat folk, samlades i vår trädgård för en dunderfest!

Ni som var med vet ju hur det hela gick till, och hur överraskad Marcus var när han anlände!Jag hade hämtat honom hos hans mamma, där han spenderat dagen efter en helkroppsmassage på Lilla Spa.
När vi kom, stod alla 50 personerna helt knäpptysta, för att sedan skrika GRATTIS!!! till en nog så överraskad Marcus.
Vilken fest! Tack alla som kom och gjorde den till något extra!
Jag hade planerat festen i flera månader, och smusslat bakom Marcus rygg, men det var lätt värt varenda minut!
Roligast var såklart när MArcus blev så ledsen för att ingen ville fira hans födelsedag med honom...Haha, alla visste om festen utom han, men han trodde bara alla svek när han bjöd in folk...Hihi.

Måste för övrigt tillägga att jag har världens bästa tjejer, som hjälpte mig så mycket både under dagen med uppbyggnad av partytält och möblering, och under kvällen med att duka av, samla skräp och grejjer.
Tack också till världens bästa pappa som var rastlös på söndagmorgon när vi låg och sov som små barn, och kom o städade upp i princip ALLT.

image337

                                

Kommentarer

Postat av: Jolin

Publicerad 2007-08-16 22:33:11

Det varr roligt att se bilderna äntligen ja! Jag har lyckats hålla mig undan ser jag. Bra bra.
Utgång på Lördag ja?
Vi har väl lite före.
Kram!

Postat av: malle

Publicerad 2007-08-16 22:39:13

Vajjert!

Postat av: A-L

Publicerad 2007-08-16 23:50:53

Vackert! Du kan få vårt badkar om du vill, jag tycker mest det är bökigt. Jobbigt att städa och risken att halka är stor =) Hihi, men visst blir man bortskämd! Men diskmaskin...det är värt mycket! Har jobbat kväll, så jag såg inte ditt sms förräns nu, men vore jättemys om vi kunde träffas den söndagen. Jag är ledig och öppen för alla förslag! Vi hörs bejby, pusss pussss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela