GypsyRose

Taking the long way around

Karneval 2007...

Publicerad 2007-08-13 11:34:51 i

...Går till historien som karnevalen då (nästan) hela familjen Simpson gästade Falköping. Alla utom lilla Maggie som fick stanna hemma (fast vi träffade på henne i tåget lite senare...hm) sambadansade sig ströget upp tillsammans med tusentals andra utklädda, glada Falköpingsbor. 

Förfesten gick av stapeln hemma hos Biffen, tillsammans med hela Barbafamiljen, en och annan älva, cowboysare och Superman.

En bild säger mer än tusen ord, gott folk. Håll till godo!

PS. 10 dagar kvar på SLA. Nedräkningen har definitivt börjat. Och imorrn ska jag kolla på lägenhet i Lidköping. Helt utan Mackan, som befinner sig på lyxbåtskryssning runt Frankrike, Italien mm. med mamma Anita som fyller 50, samt storasyster Rebecca. 
"Baby!Vi har en egen basketplan och en gågata med affärer på båten!!", ropade en galen Mackan när han ringde. Hm..de skulle precis kliva i land i Rom när vi lade på. Jag är inte alls avundsjuk. Jag ska ju kolla på lägenhet.

image308

                        

Kommentarer

Postat av: ewe

Publicerad 2007-08-13 13:07:57

ni ser ju hel sköna ut, roliga kort!!!Va kul för hanna att hon kom in ju:=)Ska snart iväg och jobba 6 more days to go

Postat av: Jolin

Publicerad 2007-08-13 13:58:55

Hej!
Kanonbra jue! Fantastiskt likt och man skulle inte kunna se skillnad om the real deal dök upp. :)
Är inte bloggen lösenskyddad längre?
Fantastiskt skönt att bli fattig student igen eller hur?
Vi har döskallepennor på jobbet! ;-)
Kram!

Postat av: Jolin igen

Publicerad 2007-08-13 14:00:46

Btw:
How about a drop by our plejs on lördag?
Gräsänkla eller ej det vore kul att ses.

Postat av: Mari

Publicerad 2007-08-13 14:02:31

hehe, vi är faktiskt riktigt sketa snögga. På lördag är det maratonrock, då ska jag inte blir lika full som i lördags. pöss!

Postat av: Meli på jobbet :P

Publicerad 2007-08-13 15:45:12

Oh!Vilka fina bilder! Aldrig så att jag posargärnet, hehe, allt äri sin ordning :P
Nej, ingen aning vilka marodörerna med vattensprutor var, inte har de vågat ge sig till känna heller. Men totalt hysterisk blev jag på dem så de vågade inte spruta mer på mig iallafall!
Hahaha.. Ja, tidningen VILL tydligen att vi ska heta "showgirls". Huu, låter ju som en strippklubb! Men vad kan man begära av en såpass intelligensbefriad som hade med TRE barn av ca 2000 utklädda i knattesamban? Jisses, jag är inte imponerad.
Ja,vi måste leka snart och oj vad spännande med ny lägenhet!!! Pyssla o greja i, det är ju så kul! Ha det bäst!
Puss & kraaam syns på staan!

Postat av: A-L

Publicerad 2007-08-13 19:10:48

Heej darling! Haha, vilka galna bilder, jag döör! Ni var ju världens bästa Simpson ju, galet bra! Hade så gärna velat se! Har lite beslutsångest angående helgen, hade ju no idea att det var marathonrock...stimmigt. Får se hur jag gör =) Lycka till med lägenhetskikandet imorgon, jag håller tummarna massor. Hoppas det känns okej att vara tillbaks på jobbet ändå, det är ju bara för några dagar. Hoppas allt är bra gumman, vi hörs (och syns också hoppas jag =)) Pusselipuss

Postat av: Ames & Malle Balle

Publicerad 2007-08-13 19:47:17

ho ho, fan va läckert. nu ses vi snart kompiiis.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela