GypsyRose

Taking the long way around

Haha...

Publicerad 2007-04-27 13:03:20 i

Var precis med om ungefär världens roligaste grej.

Har i min pres. på helgon skrivit att jag gärna plockar med mig både Ralf och Dregen med mig under täcket om Marcus skulle tillåta. Lite kul, tyckte jag.

Fick precis ett gästboksinlägg av självaste Ralf från Mustasch, som tyckte det var en stor äääära.
Haha!!!
Jag döööör.
Kolla in skiten på Helgon, hos marilyn_mainstream


Jag behöver nu ÄNNU mer en lugn helgtripp till Götet. Nu! Ge mig! Lugn och ro!

Kommentarer

Postat av: Malle

Publicerad 2007-04-27 18:53:19

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!! Haha, fan vad nice för honom att få e det då =P Hahaha, superduper!

Postat av: Jarl Kulle

Publicerad 2007-04-27 22:22:30

*****starstruck******

Shit pommesfrittes! Kom ihåg listan! Kram!

Postat av: A-L

Publicerad 2007-04-28 12:53:26

Haha, ballt =) jag som tänkte komma här o skryta om att Mo i Läpptonerna var på grillfest utanför vårt hus igår kväll...men hihi, ditt var ju bättre! Ha en toppenhelg i götet, och lämna alla funderingar på framtiden hemma. Puss puss

Postat av: ames

Publicerad 2007-04-29 17:05:34

haha sweet.. det tackar man väl inte nej till precis.. du får hålla till godo med tisdag michelle.. det blir ju liksom en liten minihelg. Måndag (imorgon) lär ju kännas som en fredag.. så bara flyt med vetja.. vi ses i morgon tjejen..
adios

Postat av: eve

Publicerad 2007-05-03 06:26:39

hej ska snart sticka i väg till dagiset i o-berg!jag skall sen jobba kvällen på vilske men ja skickar dej ett sms sen när jag verkligen vet krammaaass

Postat av: malle

Publicerad 2007-05-03 17:01:26

Sa att minsann ingen ska göra det, ingen som har gjort det dock, för det ska man inte behöva.
Ja, den där Nils ska det huggas i. Möte snart tycker jag! Uuuh. Mätt. Ses sen!

Postat av: Mari

Publicerad 2007-05-04 08:50:13

Tank yu för igår, och all den goda maten! Ses snart för ännu mera god mat. pöss

Postat av: Jakobnatalie

Publicerad 2008-08-26 14:52:51

Hello my name is Cisco. English language is my second language . I visit sites like yours to learn new english vocabulary words and improve my english grammar . I hope to have effective communication and business communication for a new job in US. I learned a new word of the day from your site. I plan to be public speaking and business writing better now from your site. Thank you.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela