GypsyRose

Taking the long way around

Kommentarer

Postat av: A-L

Publicerad 2007-04-17 10:29:28

Hahaha, vad är detta? Heerliga bilder, men vad gör jag? Det var en toppenkväll iallafall, riktigt skoj. Men nu är det torka fram till midsommar, minst! Ses vi på onsdag? Puss

Postat av: Kumari

Publicerad 2007-04-17 10:40:28

åhh vilken bra festbild! fulla o glada :D haha!
Tack för en trevlig kväll.

Postat av: Ames

Publicerad 2007-04-18 08:03:40

Tack för dom fina bilderna, michelle.
Haha fast det är inte många bilder där jag gör exakt samma som de andra.. hehe.. ha det bra michelle.. vi ses väl iafton?

Postat av: Emelie

Publicerad 2007-04-19 10:45:44

Vilken bild, känner mig stolt men vet inte vad jag gör direkt!!! detta får göras om snart!!

Postat av: Kumari

Publicerad 2007-04-19 14:41:05

Ja hade en toppenkväll! förutom de som hände me mina bilder :( hahaha ja de gjorde hon, hon föll omkull vid vårdcentralen haha de va kuligt :D ja kommer gärna upp o festar me er igen! Ska till falköping på torsdag, men ej i fest-syfte :) Hur e de annars då? Va gjorde ni senare på kvällen? Ta hand om dig! Kramar

Postat av: Emelie

Publicerad 2007-04-19 19:26:48

Yes, tänkte att valborg är en bra dag för lite fest... Trevligt om även du ska ut då!! :)

Postat av: Eve

Publicerad 2007-04-23 23:13:33

hej gumman!ja det var vi psykon som ringde:=)vi fick för oss att ses.. men sandra kom själv för hon hinner ju inte sen hon har ju så mkt att göra innan frankrike.och jag kanske skall jobba torsdag kväll.. men det löser sig!sorry att vi störde kramar

Postat av: Malle

Publicerad 2007-04-26 09:40:14

Uppdatering efterlyses! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela