GypsyRose

Taking the long way around

Det händer grejjer...

Publicerad 2007-04-06 14:44:24 i

Det händer en massa spännande grejjer för mig just nu, som ganska snart kan komma att ändra på saker och ting. Tror att det kommer gå vägen, så att man kan få göra något annat med sitt liv. Jag är ju fortfarande ung och har tusen möjligheter, till skillnad från andra.

Annars vaknar man väl upp en dag, 50+ och fortfarande kvar på lokaltidningen. arg, bitter och trist.
Men jag är inte orolig för det egentligen, det finns tillräckligt många sådana skräckexempel som jag träffar ofta, så jag vet vad jag INTE ska göra om 10 år.
Ha!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2007-04-06 15:09:39

Så jävla underbart, och så jävla sant framför allt. Det här tar du ju lätt ;)

Postat av: eve

Publicerad 2007-04-06 16:15:16

Hoppas gumman de går som du vill

Postat av: Marie

Publicerad 2007-04-07 22:52:24

*håller tummarna att det går som du vill*
Glad Påsk!!

Postat av: A-L

Publicerad 2007-04-08 18:48:07

Stå på dig Michelle! Du är stark och de som inte unnar andra människor framgång är bara bittra..och sådana ska vi aldrig bli! Jag håller tummarna, det vet du. Leka i veckan? onsdag? Puss! Tack för i fredags förresten, jätteskoj!!

Postat av: Ames

Publicerad 2007-04-10 08:22:37

tack för en trevlig påskhelg lilla michellen. Jag håller med A-Äl, Du är stark och du vet vad du kan, så ta ingen skit. Slösa ingen energi på såna som inte är värda ansträngningen. Sänk dig inte till deras nivå.

Tycker om dig en massa!

Tummen ljuger, lillfingret suger o handen duger. Jag håller alltså handen med dig ;)
(jag är knäpp, jag vet)

pyss

Postat av: Anonym

Publicerad 2007-04-10 17:42:02

Ja jisses, att hon aldrig ger sig den där Evan. Pratade om det med min kusin och hon sa "trevligt att hildingsson fått en kompis, måste vara första i hans liv" haha.

Postat av: Malle

Publicerad 2007-04-10 17:42:26

Det var jag som skrev föregående yes!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela