GypsyRose

Taking the long way around

Sanning eller Kånka?!

Publicerad 2006-09-05 13:50:20 i

Tio sanningar...

..om mig!

10. Jag stör mig nå´t fruktansvärt på: När jag missar ett viktigt jobb..ah!Allt ansvar på mig!

9. Jag får ångest när jag tänker på: Framtiden, i vissa skeden. Vad händer, när händer det och kan ingen bestämma åt mig, snälla!!?

8. Jag är stolt över: Min familj, mina vänner, min sambo och så mycket, mycket mer.

7. CD jag i n t e stoltserar med att jag har i min skivsamling: Oj, finns många att välja på. Arvingarna kanske? Min första egna platta, köpt för veckopengen. Knut Svennings kyrkokör är inte så het den heller...( vad KOMMER skiten ifrån egentligen? Har försökt ge bort ett antal plattor till folk, men av nån underlig anledning åtefinns de i min skivsamling hela tiden...)

6. Filmkategori jag helst ser på: Drama ( Ciderhusreglerna) Skräck ( Allt, allt, allt!) och verklighetsbaserat.

5. Klädersplagg jag inte riktigt trivs i: För små strumpbyxor...

4. Ord jag har svårt att uttala: Sparbeting. Har dock lärt mig den hårda vägen hur detta ska uttalas.

3. Språk jag gillar att höra: Franska, keltiska och babyspråk. ( Alltså inte när vuxna ska babyprata med barnen. DET däremot kan lätt bli för mycket, men jag klandrar er inte. Är likadan själv)

2. Har ändrat min åsikt när det gäller: Allt och inget. Byter åsikter dagarna i ändå, är lite av en hobby för mig.
1. Folk uppfattar mig som: Vis (?), ödmjuk och rar, men även envis, rakt på sak och...händig kanske?

Fritt att stjäla!

Kommentarer

Postat av: Patrikemine

Publicerad 2009-06-29 09:34:23

Excellent site.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela