GypsyRose

Taking the long way around

Matilda möter Idolen

Publicerad 2006-09-14 09:00:24 i

Matilda möter Idolen

Iochförsig ingen helt helt färsk bild, alltså inte senaste nytt från mitt liv. Men ack så fint minne! Man ska utnyttja sina resurser som journalist, iallafall om de inte går över gränsen för vad som är rimligt.
Alltså fick lilla syster Yster glad i hågen följa med när jag träffade "IdolAgnes" över en kopp kaffe när hon senast gästade Falköping.
Mycket spännande, tyckte naturligtvis Matilda.


Vad som däremot är senaste nytt, är att all världens förkylningsbaskilusker tycks ha funnit mig. Jag är sjuk, sjukare och sjukast. Och tycker mer än gärna synd om mig själv. Låter Marcus bädda ner mig bland täcken och kuddar framför TV:n, och ser till att bli serverad både varm mjölk med honung samt x antal tidningar. Marcus, du är guld!

Äntligen är valet snart slut. Ingen kan bli gladare för det än jag, tror jag. Ska bli så skönt att slippa alla handlingsprogram, påstridiga politiker mm. Ja, så tycker jag faktiskt.


Nej, nu orkar jag inte blogga mer, febern kommer nog smygande om jag riktigt känner efter, dags att vila lite till...



Kommentarer

Postat av: A-L

Publicerad 2006-09-15 19:23:58

Oh, sikken söt bild på systern din! Hoppas du känner dig bättre lilla kråka, låter bra att du har marcus som stoppar om dig. Så ska det vara!

Ha en bra helg, så ses vi väl på onsdag?
Pöss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela