GypsyRose

Taking the long way around

Midsommar was fun

Publicerad 2006-07-10 18:17:03 i

Midsommar was fun

Oj så skoj midsommar kan va. Iallafall om man spenderar den ute i Tiarp hos Calle och Malin. På bilden ovan ses en förträffligt glad Malin med snaps i magen.
Jag och Malle i bakgrunden.

Idag är det stressigt, imorrn åker vi till Paris och det är mycket som ska ordnas med inför resan. Iallafall om man har blundat bort tvätten alldeles för länge, och inte har ett rent klädesplagg att dra på sin arma kropp...

Så därför bli dagens inlägg  mycket kort. Massa att göra! Men håll ut! Nästa blogginlägg kommer från Paris, där VM-febern sbannt brunnit ut....ack och ve! Vem höll på Italien?

idag stressar jag, letar efter passet, kollar på OC (alltid) och lyssnar på Tori Amos The Beekeeper.


Kommentarer

Postat av: Malle

Publicerad 2010-09-16 02:37:52

Haha, jag kör stänger som tar en evinnerlig tid på jobbet nu, ioch tänkte att det var väl 'ändå ett flörträffligt tillfälle att6 läsa Michellens blogg FRÅN BÖRJAN. Så trillar jag över den här bilden, haha. Jag sitter där alldeles jättenöjd i finger-klykan, fint så :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mikaela Ingvarsdotter

29 yr ol´ Gypsyrose trying to find her way home while taking the long way around. Sees the world as her playground and doesnt have a clue where she´ll place her hat next. Blogs about travels, experiences and people she meets along the way and now mainly on the big move down under. Dont let the youth be wasted on the young!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela